Inzerce na sociálních sítích
Češi tráví na sociálních sítích v průměru více než 2,5 hodiny denně. Inzercí na sociálních sítích získáme pozornost uživatelů, což násobně zvedne šanci na výhodný prodej vaší nemovitosti.
Informace o nemovitosti na stříbrném podnose
Čím více lidí se o prodeji nemovitosti dozví, tím máte větší šanci na výhodný obchod. A na sociální sítě chodí v České republice přes 75 % populace. Díky tomu dostaneme inzerát s vaší nemovitostí i k lidem, kteří zrovna teď aktivně nehledají nemovitost na inzertních serverech. Na sociálních sítích je možné, že někdo nalezne vysněné bydlení i během odpolední kávy.
4 výhody, které vám přinese inzerce nemovitosti na sociálních sítích:
- Prezentaci vaší nemovitosti můžeme lidem na sociálních sítích naservírovat doslova až pod nos, takže oslovíme i pasivní kupce
- Reklamu na sociálních sítích zacílíme na konkrétní lokalitu, aby se informace o prodeji nemovitosti dostaly ke správným lidem
- Pomocí reklamy na sociální síti můžeme inzerát připomenout osobám, které už v minulosti projevily o nemovitost zájem
- Nemovitost bude vidět na místě, kam pravidelně chodí 75 % populace České republiky
Zaujaly Vás mé služby? Kontaktujte mě!